מחיר לאלף הופעות - מה זה? כיצד משתמשת עלות לאלף הופעות בפרסום?

ארגון מדיה או פרסום הקשרימסע הפרסום ברשת, כל מפרסם מחשב את התקציב המשוער שלו. עבור לקוח של קמפיין פרסומי, חשוב לראות כיצד הכספים מוקצים להתנהלות שלה, אם הכסף הוא השקיע עבור המטרה המיועדת ועל האפקטיביות שבה הם משמשים. חישוב האפקטיביות של מוצר הפרסום בתכנון התקשורת מבוסס על מספר אינדיקטורים, שאחד מהם הוא מדד המחירים לצרכן. מה זה אינדיקטור זה, כיצד להשתמש בו - אנו נגלה להלן.

cpm זה

מחיר לאלף הופעות - למה זה הכרחי

מהו מחיר לאלף הופעות בפרסום, הידוע מאז המאה הקודמת. המודול שימש בכל מסעות הפרסום שהתרחשו בתקשורת. בעלי אתרים, ערוצי טלוויזיה ורדיו עדיין משתמשים במדד זה כדי לחשב את עלות הפרסום. עלות לאלף הופעות משמשת כשמדובר במחיר של פרסום אחד, לא לנמענים בודדים, אלא לאלף קונים אפשריים. במקביל, מונח זה הוכנס למחזור. הבעלים של פלטפורמות הפרסום יכול לפעול רק עם התפוצה שלהם ואת המוקד להתמקד, כך CPM נקבע, פרסום עם ערך זה היה יעיל.

הגדרת מחיר לאלף הופעות

cpm זה

הגדרה פשוטה של ​​עלות לאלף הופעות היא מחיר לאלף. שם המודול בא מהמילים האנגלית "עלות לכל אלף", כאשר M הוא המספר הרומי, כלומר 1000. אז, לשאלה מה המחיר לאלף הופעות, אתה יכול לענות שזה המחיר של אלף הופעות של המודעה. ככל שהפרסומות מופיעות על דפי העיתונים והמגזינים, כך זה נשמע לעתים קרובות יותר ברדיו או מהבהב בערוץ טלוויזיה - כך גדל המדד של מקדם זה.

חישוב עלות לאלף הופעות במסעות פרסום מקוונים

באינטרנט, את התפקיד של פרסומת הוא בדרך כלללשחק באנרים - אלה הם הכי מעצבן חלונות קופצים שמשתמשים לא אוהבים כל כך הרבה מי להביא כסף לבעל פלטפורמות הפרסום. ככל שהאתר פופולרי יותר, כך המשתמשים יותר גולשים בדף זה של האינטרנט, הפרסום היקר יותר באתר זה יעלה ללקוח.

המפרסמים מעוניינים במספר הגדול ביותר של משתמשים שראו את הבאנר הזה. לכן, מהו מחיר לאלף הופעות, ניתן להציג באופן מתמטי כך:

מחיר לאלף הופעות = (עלות כוללת של הזמנת הפרסום) / (מספר מתוכנן של תצוגות באנר ליום) * 1000.

עכשיו זה ברור, מחיר לאלף הופעות - מה זה. בפרסום, זהו אחד המדדים החשובים ביותר. המפרסם יכול לחשב כמה כסף לשלם לבעלים של האתר, כך שהמידע הוצג לאלף משתמשים ברשת.

חישוב זה ניתן בבירור על ידידוגמה פשוטה. העלות של הצבת באנר אחד באתר של הפורטל היא, למשל, 400 $ לשבוע, את הנתונים הסטטיסטיים של דף אינטרנט זה עולה כי כשבוע האתר מוצג על ידי כ -10 אלף משתמשים. לכן, חישוב פשוט נותן ערך:

מחיר לאלף הופעות = $ 400 / $ 10,000 * 1000 = 4 $ עבור אלף הופעות של פרטי פרסום.

המפרסמים צריכים להבין את זה פשוטהפגנה של כרזה באתר תמאטי היא אינפורמטיבית בעיקר. אין ערובה כי כל עשרת אלפים אנשים שביקרו בדף, בהכרח ללחוץ על הבאנר. אם המבקר רוצה ללחוץ על הקישור או לא תלוי רק את האטרקטיביות של הבאנר עצמו ואת המידע כי הוא הניח על זה. כל אתר יספק את כל הנתונים הדרושים לחישוב הפרמטר של מחיר לאלף הופעות. כי זה מועיל הבעלים של האתר, אתה יכול להבין. אבל פרסום, האיכות שלה עניין עבור משתמש הקצה כלולים במשימות של הלקוח.

מהו מחיר לאלף הופעות

מודול CTR עזר, שיטות חישוב

כדי להפחית עלויות, אחד נוסףשיעור - מדד CTR. השם גם מגיע מהשפה האנגלית, והוא נשמע לגמרי כמו שיעור הקליקים - שיעור הקליקים. שק"ל מראה לך כמה אנשים לחצו על הבאנר וללכת לקוח פרסום דף. מודול זה תלוי בנכונות של האתר הנבחר, משום פרסום מבט יותר מתאים והכרחי, כך גדלה הסבירות כי המבקר מעוניין במידע ולוחץ על הבאנר. אופן חישוב המדד הזה הוא כדלקמן:

CTR = (מספר המשתמשים שלחצו על הבאנר) / (המספר המתוכנן של צפיות באנר ליום) * 100%.

לדוגמה, אם מתוך 20,000 האנשים שראו את המודעה, לחץ על הקישור של 800 משתמשים, ולאחר מכן שיעור הקליקים הוא 800/20 000 * 100 = 4%, שהוא גבוה מהערך המינימלי המותר.

זה הוכח על ידי ניסיון כי שיעור הקליקים המינימלי הוא 3-5%. אם פחות, העלות ללקוח הפוטנציאלי תעלה על הרווח הצפוי, והפרסום ייחשב כבלתי יעיל.

פרסום מחיר לאלף הופעות

באמצעות אינדקסים

ניתן להשתמש במחיר לאלף הופעות בעת בחירה בצרהקהל היעד. לדוגמה, בעת הזמנת מיקום באנר, האתר מספק למפרסם מידע על הגיל, השדה, מקום המגורים, התחביבים של כל המבקרים הרשומים באתר. לכן, הבאנר הרצוי מופיע רק עבור אותם משתמשים שעבורם מוצר הפרסום נתון תוכנן. התקציב של מסע הפרסום הוא השקיע יותר כלכלית וביעילות רבה יותר.

זה צריך גם לקחת בחשבון את הפעילות של קבעמשתמשים. ככל שאחד מאותו מבקר רואה את אותו מוצר פרסום, יותר כסף נמחק ממפרסמים, אך הלקוח אינו מקבל יותר מלקוחות. לפיכך, חישוב מוסמך של מדדי עלות לאלף הופעות ומדדי שיעור קליקים בשילוב עם ניתוח מעמיק של המידע המסופק על ידי פלטפורמת פרסום זו, אמור להביא את התוצאה הרצויה ללקוח.

נקודה נוספת לשקול בהתחלהמסע פרסום. התשלום ניתן לחיוב על ידי עלות לאלף הופעות או לפי שיעור קליקים. במילים אחרות, הלקוח צריך להבין את המהות של פרסום באנרים על מודול עלות לאלף הופעות - שזה לא תשלום עבור קליקים של משתמשים, אבל רק להדגמה של מוצר הפרסום

מהו מחיר לאלף הופעות בפרסום

לסיכום

כאשר נשאל מהו מחיר לאלף הופעות, תוכל לענות על כךפרמטר זה הוא אחד החשובים ביותר בעת ניתוח האפקטיביות של פרסומת זו או אחרת, והוא נלקח בחשבון גם בעת חישוב התקציב של מסע פרסום. זה לוקח בחשבון את מספר אנשי הקשר של לקוחות פוטנציאליים עם מידע פרסום, ואת העלות של הצבת כרזה על כמה אתרים עם מיקוד נושאיות דומה. אם ניקח בחשבון את הפרמטרים הללו, ניתן לחשב את האפקטיביות של פלטפורמת פרסום זו או אחרת ולנהל בהצלחה את תקציב הפרסום.

אהבתי:
0
902 החלטה על פרסום וקנסות
דוד אוגילבי, אבי הפרסום: ביוגרפיה,
פסיכולוגיה של צבע בפרסום ככלי
שגיאות בדיבור
מומחה פרסום - זה נשמע בגאווה
מומחה בפרסום קונטקסטואלי -
כיצד בלוג
מיקום של פרסום חוצות בקייב
תפקידי הניהול החברתי
פוסטים מובילים
למעלה